Uw klacht en MIK

Heeft u een klacht, vertel het ons. Bent u tevreden, vertel het een ander!

Wij doen ons uiterste best om u goed van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u soms niet helemaal tevreden bent. Wij willen dan graag samen met u naar een oplossing zoeken en van uw klacht leren.

Klachtenbemiddeling
Bespreek uw klacht eerst met de betrokken medewerker. Is het niet mogelijk de klacht met de betreffende medewerker te bespreken of leidt het niet tot een oplossing? Neem dan contact op met de leidinggevende. 

Leidt dit niet tot de gewenste oplossing, of wilt u direct een klacht indienen klik dan hier: Klachtenformulier MIK

Externe klachtencommissie
Komt u er samen met ons niet uit? Zoek dan bemiddeling voor Kinderopvang via: Klachtenloket Kinderopvang of meld een klacht bij de Geschillencommissie

Of zoek bemiddeling voor sociaal werk via de Provinciale Klachtencommissie, Postbus 112, 6000 AC Weert.

Klachtenreglement
Uitvoerige informatie over onze klachtenregeling vindt u hier: klachtenreglement MIK & PIW Groep

Lees ook ons jaarverslag

affiche_klacht_1_DEF